Browsing by Author Парцирна, Тетяна Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Динаміка та структура туристичних потоків як індикатор стану ринку туристичних послуг в УкраїніЖегус, Олена Валентинівна; Парцирна, Тетяна Миколаївна; Афанасьєва, Оксана Пилипівна
2011Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створенних молекулярно-біологічним методомПарцирна, Тетяна Миколаївна; Жегус, Олена Валентинівна; Бєлікова, Ольга Федорівна
2010Дослідження стану й особливостей розвитку ринку м'яса та м'ясопродуктів Харківської областіПарцирна, Тетяна Миколаївна; Жегус, Олена Валентинівна
2008Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства. Навч.-метод. посібник для самостійного вивчення дисципліниАфанасьєва, Оксана Пилипівна; Жегус, Олена Валентинівна; Мороз, Ольга Ревомирівна; Парцирна, Тетяна Миколаївна
2009Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства. Навчально-методичний посібникАфанасьєва, Оксана Пилипівна; Жегус, Олена Валентинівна; Мороз, Ольга Ревомирівна; Парцирна, Тетяна Миколаївна
2012Маркетинг. Навч. посібникПарцирна, Тетяна Миколаївна; Жегус, Олена Валентинівна
2004Маркетингова цінова політика. Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисц. "Маркетингова цінова політика"Жегус, Олена Валентинівна; Попова, Людмила Олексіївна; Парцирна, Тетяна Миколаївна
2011Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства ХарковаПарцирна, Тетяна Миколаївна; Афанасьєва, Оксана Пилипівна; Бєліченко, В.Г.; Джуглей, К.В.
2016Маркетингові дослідження. Навчальний посібникЖегус, Олена Валентинівна; Парцирна, Тетяна Миколаївна
2018Особливості розвитку роздрібної торгівлі України в умовах діджиталізаціїЖегус, Олена Валентинівна; Афанасьєва, Оксана Пилипівна; Парцирна, Тетяна Миколаївна
2012Порівняльний аналіз маркентингового потенціалу підприємств роздрібної торгівліПарцирна, Тетяна Миколаївна; Жегус, Олена Валентинівна; Афанасьєва, Оксана Пилипівна
2015Роль спорту в забезпеченні соціально-економічного розвитку регіону.Жегус, Олена Валентинівна; Парцирна, Тетяна Миколаївна; Шевякова, В.С.
2013Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу. МонографіяЖегус, Олена Валентинівна; Попова, Людмила Олексіївна; Парцирна, Тетяна Миколаївна
2013Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємстваПарцирна, Тетяна Миколаївна; Красноусов, Андрій Володимирович
2013Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринкуЖегус, Олена Валентинівна; Парцирна, Тетяна Миколаївна
2012Інтернет-маркетинг у туризміПарцирна, Тетяна Миколаївна; Фадєєва, Є.С.