Browsing by Author Прядко, Ольга Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємстваПрядко, Ольга Миколаївна
2018Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освітиОлініченко, Катерина Сергіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Чміль, Ганна Леонідівна; Шкреба, Дар'я Сергіївна
2017Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибірСавицька, Наталія Леонідівна; Прядко, Ольга Миколаївна; Сіроус, Марина
2017Збірник тестів для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" з дисциплін: "Маркетингова політика розподілу", "Маркетингова товарна політика", "Маркетингові комунікації", "Маркетингове ціноутворення"Олініченко, Катерина Сергіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Жегус, Олена Валентинівна; Тарасов, Ігор Юрійович
2014Комерційна діяльність. Навч. посібникФилевич, Л. Г.; Попова, Людмила Олексіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Мітяєва, Тетяна Леонідівна; Прибилович, Л. А.
2017Маркетинг. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг"Савицька, Наталія Леонідівна; Прядко, Ольга Миколаївна; Олініченко, Катерина Сергіївна; Афанасьєва, Оксана Пилипівна; Красноусов, Андрій Володимирович
2009Маркетингова товарна політика. Навч. посіб. у структурно-логічних схемахПопова, Людмила Олексіївна; Прядко, Ольга Миколаївна
2015Маркетингова товарна політика. Навч. посібникПопова, Людмила Олексіївна; Данніков, Олег Володимирович; Прядко, Ольга Миколаївна
2011Маркетингове обгрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами ХарковаМітяєва, Тетяна Леонідівна; Прядко, Ольга Миколаївна; Бєліченко, В.Г.
2014Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобівПрядко, Ольга Миколаївна
2015Методичні вказівки до виконання індивідуальної роботи з дисципліни «Управління попитом»Прядко, Ольга Миколаївна
2014Методологія та організація наукових досліджень. Навч. посібникМихайлов, Валерій Михайлович; Попова, Людмила Олексіївна; Чуйко, Людмила Олексіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Тарасов, Ігор Юрійович
2011Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуттяПопова, Людмила Олексіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Савіна, В.С.
2010Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовищаПрядко, Ольга Миколаївна; Савіна, В.С.
2011Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингуПрядко, Ольга Миколаївна; Джуглей, К.В.
2016Рейтингова оцінка внз регіону як інструмент маркетингового менеджментуПрядко, Ольга Миколаївна; Тарасов, Ігор Юрійович; Шуригін, Олександр Володимирович
2016Реклама в системі маркетингу. Опорний конспект лекційОлініченко, Катерина Сергіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Савицька, Наталія Леонідівна
2015Рекламний креатив. Опорний конспект лекційСавицька, Наталія Леонідівна; Прядко, Ольга Миколаївна; Михайлова, Марія Володимирівна
2015Удосконалення організації управління торговим асортиментом у роздрібній торговельній мережіПрядко, Ольга Миколаївна
2016Управління попитом. Навчально-методичний посібникСавицька, Наталія Леонидівна; Прядко, Ольга Миколаївна