Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1240
Название: Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві
Авторы: Бубенець, Ірина Георгіївна
Козуб, Вікторія Олександрівна
Артеменко, Віктор Станіславович
Артеменко, Станіслав Вікторович
Ключевые слова: маркетинговий потенціал
торговельне підприємство
маркетингові ресурси
механізм оцінювання
marketing potential
commercial enterprise
marketing resources
mechanism evaluation
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Бубенець, І.Г. Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві / І.Г. Бубенець, В.С. Артеменко, В.О. Козуб, С.В. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.107-120.- ISSN 232-39-190Х
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(24)
Краткий осмотр (реферат): Проведено аналіз методик із оцінювання маркетингових ресурсів та рівня їх використання. Запропоновано механізм оцінювання складових маркетингових ресурсів та визначення потенціалу маркетингових ресурсів торговельного підприємства. Розроблено методичний підхід для визначення інтегрального показника ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1240
ISSN: 232-39-190Х
Располагается в коллекциях:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сек. 2. Бубенець, Артенменко, Козуб.pdf534,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.