Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1241
Название: Маркетинговий підхід до ціноутворення на послуги вищої освіти
Авторы: Жегус, Олена Валентинівна
Кривошеєва, Ангеліна Олександрівна
Мордак, Сергій Олександрович
Ключевые слова: вищі навчальні заклади
ринок послуг вищої освіти
ціноутворення
маркетинговий підхід
принципи ціноутворення
чинники цiноутворення
universities
education services market
рricing
marketing рricing
principles of pricing
factors of pricing
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Жегус, О.В. Маркетинговий підхід до ціноутворення на послуги вищої освіти / О.В. Жегус, А.О. Кривошеєва, С.О. Мордак // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.240-249.- ISSN 232-39-190Х
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(24)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто трансформацію умов функціонування вищих навчальних закладів та доведено необхідність використання маркетингового підходу до ціноутворення на їх послуги. Визначено характерні ознаки маркетингового підходу та його принципи, які складаються із загальних, маркетингових та специфічних. Систематизовано чинники, які необхідно аналізувати під час визначення цін на послуги вищої освіти, та зазначено необхіднсіть урахування особливостей освітньої послуги під час ціноутворення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1241
ISSN: 232-39-190Х
Располагается в коллекциях:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сек. 4. Жегус, Кривошеєва, Мордак.pdf384,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.