Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1242
Title: Ринок туристичних послуг в Україні як об’єкт маркетингового управління
Authors: Власенко, Іван Володимирович
Keywords: туристичний маркетинг
ринок туристичних послуг
туристичні підприємства
туристичний бізнес
tourism marketing
tourism market
tourism enterprises
tourism
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Власенко, І.В. Ринок туристичних послуг в Україні як об’єкт маркетингового управління / І.В. Власенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.47-59.- ISSN 232-39-190Х
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2(24)
Abstract: Розглянуто особливості функціонування туристичної галузі в умовах економічної нестабільності. Показано, що туристичні послуги виступають каталізатором комплексного розвитку території. Важливою умовою ефективної та успішної маркетингової діяльності є дослідження ринку туристичних послуг України, на якому проводять свою діяльність суб’єкти туристичного підприємництва. Водночас залишається й низка питань, що потребують подальшого вивчення, поглиблення та уточнення туристичного ринку
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1242
ISSN: 232-39-190Х
Appears in Collections:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
сек. 2. Власенко.pdf402,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.