Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1242
Название: Ринок туристичних послуг в Україні як об’єкт маркетингового управління
Авторы: Власенко, Іван Володимирович
Ключевые слова: туристичний маркетинг
ринок туристичних послуг
туристичні підприємства
туристичний бізнес
tourism marketing
tourism market
tourism enterprises
tourism
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Власенко, І.В. Ринок туристичних послуг в Україні як об’єкт маркетингового управління / І.В. Власенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.47-59.- ISSN 232-39-190Х
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2(24)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто особливості функціонування туристичної галузі в умовах економічної нестабільності. Показано, що туристичні послуги виступають каталізатором комплексного розвитку території. Важливою умовою ефективної та успішної маркетингової діяльності є дослідження ринку туристичних послуг України, на якому проводять свою діяльність суб’єкти туристичного підприємництва. Водночас залишається й низка питань, що потребують подальшого вивчення, поглиблення та уточнення туристичного ринку
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1242
ISSN: 232-39-190Х
Располагается в коллекциях:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
сек. 2. Власенко.pdf402,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.