Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1243
Title: Маркетингові інструменти просування нового виду десертів
Authors: Жегус, Олена Валентинівна
Юрченко, Світлана Леонідівна
Мряченко, Наталія Вікторівна
Ліпісвіцька, Ірина Анатоліївна
Keywords: інновація
маркетинг інновацій
десерт
мус
унікальна торгова пропозиція (УТП)
рекламна стратегія
просування нового товару
innovations
innovations’ marketing
desserts
mousses
unique trade offer (UTO)
advertising strategy
new product promotion
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Маркетингові інструменти просування нового виду десертів / О.В. Жегус, С.Л. Юрченко, Н.В. Мряченко, І.А. Ліпісвіцька // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.260-270.- ISSN 232-39-190Х
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(24)
Abstract: Розглянуто особливості інноваційного продукту – плодово-ягідного мусу, одержаного завдяки вдосконаленій технології виробництва. Обґрунтовано, що технологія виробництва мусу може бути реалізована як у закладах ресторанного господарства, так і на підприємствах харчової промисловості. Для поширення інформації про інноваційний продукт і технологію його виробництва сформовано унікальну торгову пропозицію, у якій визначено переваги запровадження технології для виробників та переваги продукту для кінцевих споживачів. У межах стратегії рекламування унікальної торгової пропозиції визначено канали комунікації.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1243
ISSN: 232-39-190Х
Appears in Collections:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сек. 4. Жегус, Юрченко, Мряченко.pdf485,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.