Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1247
Title: Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємств торгівлі
Authors: Мелушова, Ірина Юріївна
Бучковський, Сергій Петрович
Keywords: маркетинг
навколишнє середовище
цінова політика
фактори
підприємства торгівлі
marketing
environment
price policy
factors
enterprise
trade
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мелушова, І.Ю. Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємств торгівлі / І.Ю. Мелушова, С.П. Бучковський // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.270-280.- ISSN 232-39-190Х
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(24)
Abstract: Розглянуто поняття «маркетингове середовище». Розкрито зміст конкурентного середовища як складової маркетингового середовища. Визначено склад та структуру маркетингового середовища. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування цінової політики підприємств торгівлі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1247
ISSN: 232-39-190Х
Appears in Collections:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сек. 4. Мелушова, Бучковський.pdf401,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.