Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1247
Название: Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємств торгівлі
Авторы: Мелушова, Ірина Юріївна
Бучковський, Сергій Петрович
Ключевые слова: маркетинг
навколишнє середовище
цінова політика
фактори
підприємства торгівлі
marketing
environment
price policy
factors
enterprise
trade
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Мелушова, І.Ю. Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємств торгівлі / І.Ю. Мелушова, С.П. Бучковський // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.270-280.- ISSN 232-39-190Х
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(24)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто поняття «маркетингове середовище». Розкрито зміст конкурентного середовища як складової маркетингового середовища. Визначено склад та структуру маркетингового середовища. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування цінової політики підприємств торгівлі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1247
ISSN: 232-39-190Х
Располагается в коллекциях:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сек. 4. Мелушова, Бучковський.pdf401,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.