Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1248
Название: Конкурентне середовище підприємств торгівлі: теоретичні аспекти
Авторы: Мелушова, Ірина Юріївна
Вівденко, Марина Анатоліївна
Ключевые слова: конкуренція
середовище
підприємства
торгівля
функції
споживачі
competition
environment
enterprises
trade
functions
consumers
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Мелушова, І.Ю. Конкурентне середовище підприємств торгівлі: теоретичні аспекти / І.Ю. Мелушова, М.А. Вівденко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.249-260.- ISSN 232-39-190Х
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(24)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто галузеві особливості торговельної діяльності, що визначає процеси формування конкурентного середовища у сфері торгівлі. Систематизовано особливості конкурентного середовища торговельних підприємств з урахуванням специфіки торговельної діяльності, що дозволить їм правильно оцінювати своїх конкурентів та їх інтереси, розробляти найбільш ефективні конкурентні стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1248
ISSN: 232-39-190Х
Располагается в коллекциях:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сек. 4. Мелушова, Вівденко.pdf350,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.