Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1254
Название: Власна торговельна марка як основа створення конкурентних переваг українського ритейлу
Авторы: Тімченко, Ольга Дмитрівна
Ткаченко, Ольга Петрівна
Тімченко, Валерія Ігорівна
Ключевые слова: власна торговельна марка
роздрібні торговельні мережі
український ритейл
конкуренція
конкурентні переваги
бренд
private label
the retail network
Ukrainian retail
competition
competitive advantage
brand
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Тімченко, О.Д. Власна торговельна марка як основа створення конкурентних переваг українського ритейлу / О.Д. Тімченко, О.П. Ткаченко, В.І. Тімченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.163-170.- ISSN 232-39-190Х
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(24)
Краткий осмотр (реферат): Надано характеристику власної торговельної марки як ефективного інструменту зміцнення лояльності покупців і створення конкурентних переваг торговельного підприємства. Відзначено практичний досвід європейських ритейлів. Визначено роль власних торговельних марок у діяльності українських торговельних мереж
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1254
ISSN: 232-39-190Х
Располагается в коллекциях:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сек. 2. Тимченко, Ткаченко.pdf322,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.