Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1820
Title: Ринок послуг вищої освіти як основа маркетингової діяльності вищого навчального закладу
Authors: Жегус, Олена Валентинівна
Keywords: вищі навчальні заклади
ринок послуг вищої освіти
ринок освітніх послуг
ринок наукових продуктів
ринок консультаційних послуг
ринок інноваційних продуктів
маркетингова діяльність ВНЗ
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жегус О. В. Ринок послуг вищої освіти як основа маркетингової діяльності вищого навчального закладу / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 1 (25). – С.269-281.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(25)
Abstract: Розглянуто теоретичні аспекти формування та функціонування ринку послуг вищої освіти як основи маркетингової діяльності ВНЗ. Розкрито сутність ринку послуг вищої освіти та на основі виділення продуктів освітньої, науково- дослідної, консалтингової й інноваційної діяльності визначено його структуру. З’ясовано особливості та охарактеризовано ринки послуг вищої освіти за видами продуктів. Виявлено тенденції розвитку ринку освітніх послуг та доведено необхідність активізації маркетингової діяльності для стимулювання попиту на них. Доведено, що потрібно спрямувати маркетингові зусилля на формування попиту для просування наукових та інтелектуальних продуктів ВНЗ.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1820
ISSN: 2312-394Х
Appears in Collections:Вип. 25. - 2017 (ек.)

Files in This Item:
File SizeFormat 
Сек. 4. Жегус.pdf530,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.