Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1820
Название: Ринок послуг вищої освіти як основа маркетингової діяльності вищого навчального закладу
Авторы: Жегус, Олена Валентинівна
Ключевые слова: вищі навчальні заклади
ринок послуг вищої освіти
ринок освітніх послуг
ринок наукових продуктів
ринок консультаційних послуг
ринок інноваційних продуктів
маркетингова діяльність ВНЗ
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Жегус О. В. Ринок послуг вищої освіти як основа маркетингової діяльності вищого навчального закладу / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 1 (25). – С.269-281.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(25)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти формування та функціонування ринку послуг вищої освіти як основи маркетингової діяльності ВНЗ. Розкрито сутність ринку послуг вищої освіти та на основі виділення продуктів освітньої, науково- дослідної, консалтингової й інноваційної діяльності визначено його структуру. З’ясовано особливості та охарактеризовано ринки послуг вищої освіти за видами продуктів. Виявлено тенденції розвитку ринку освітніх послуг та доведено необхідність активізації маркетингової діяльності для стимулювання попиту на них. Доведено, що потрібно спрямувати маркетингові зусилля на формування попиту для просування наукових та інтелектуальних продуктів ВНЗ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1820
ISSN: 2312-394Х
Располагается в коллекциях:Вип. 25. - 2017 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
реп.Сек. 4. Власенко, Іващенко.pdf533,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.