Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1825
Название: Шляхи збільшення реалізації продукції засобами маркетингової логістики
Авторы: Олініченко, Катерина Сергіївна
Ключевые слова: логістика
просування
розподіл
маркетинг
канали збуту
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Олініченко К. С. Шляхи збільшення реалізації продукції засобами маркетингової логістики / К.С. Олініченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 1 (25). – С.233-245.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(25)
Краткий осмотр (реферат): Досліджено стан кондитерської галузі України, тенденції виробництва та збуту продукції кондитерської фабрики «Солодкий світ». Проаналізовано стан та тенденції розвитку інтернет-торгівлі та поведінки покупців солодощів країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону: Китаю, Індонезії, Індії, Таїланду, Південної Кореї і В’єтнаму. Розроблено схему просування кондитерської продукції підприємства «Солодкий світ» на ринки Азії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1825
ISSN: 2312-394Х
Располагается в коллекциях:Вип. 25. - 2017 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сек. 4. Олініченко.pdf488,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.