Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1825
Title: Шляхи збільшення реалізації продукції засобами маркетингової логістики
Authors: Олініченко, Катерина Сергіївна
Keywords: логістика
просування
розподіл
маркетинг
канали збуту
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Олініченко К. С. Шляхи збільшення реалізації продукції засобами маркетингової логістики / К.С. Олініченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 1 (25). – С.233-245.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(25)
Abstract: Досліджено стан кондитерської галузі України, тенденції виробництва та збуту продукції кондитерської фабрики «Солодкий світ». Проаналізовано стан та тенденції розвитку інтернет-торгівлі та поведінки покупців солодощів країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону: Китаю, Індонезії, Індії, Таїланду, Південної Кореї і В’єтнаму. Розроблено схему просування кондитерської продукції підприємства «Солодкий світ» на ринки Азії.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1825
ISSN: 2312-394Х
Appears in Collections:Вип. 25. - 2017 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сек. 4. Олініченко.pdf488,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.