Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1828
Title: Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Сіроус, Марина
Keywords: трейд-маркетинг
FMCG-ринок
інструменти торгового маркетингу
POS-матеріали
промоакція
заходи BTL
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Савицька Н. Л. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір / Н.Л. Савицька, О.М. Прядко, М.В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 1 (25). – С.293-304.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(25)
Abstract: Розглянуто сучасний інструментарій трейд-маркетингу на ринку FMCG та його вплив на прийняття споживацького рішення про купівлю товарів. Проведено онлайн-опитування з метою виявлення ставлення споживачів до інструментів трейд-маркетингу. Розглянуто основні види BTL-заходів та оцінено кожен із них за допомогою результатів онлайн-опитування серед покупців товарів повсякденного споживання. Наведено діаграми, у яких відображено відсоткове співвідношення популярності інструментів трейд-маркетингу серед покупців.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1828
ISSN: 2312-394Х
Appears in Collections:Вип. 25. - 2017 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сек. 4. Савицька, Прядко, Сіроус.pdf573,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.