Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1828
Название: Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір
Авторы: Савицька, Наталія Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Сіроус, Марина
Ключевые слова: трейд-маркетинг
FMCG-ринок
інструменти торгового маркетингу
POS-матеріали
промоакція
заходи BTL
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Савицька Н. Л. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір / Н.Л. Савицька, О.М. Прядко, М.В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 1 (25). – С.293-304.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(25)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сучасний інструментарій трейд-маркетингу на ринку FMCG та його вплив на прийняття споживацького рішення про купівлю товарів. Проведено онлайн-опитування з метою виявлення ставлення споживачів до інструментів трейд-маркетингу. Розглянуто основні види BTL-заходів та оцінено кожен із них за допомогою результатів онлайн-опитування серед покупців товарів повсякденного споживання. Наведено діаграми, у яких відображено відсоткове співвідношення популярності інструментів трейд-маркетингу серед покупців.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1828
ISSN: 2312-394Х
Располагается в коллекциях:Вип. 25. - 2017 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сек. 4. Савицька, Прядко, Сіроус.pdf573,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.