Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1830
Title: Сучасні підходи до планування комплексу маркетингу банку
Authors: Семенюк, Людмила Петрівна
Keywords: маркетингова стратегія
комплекс маркетингу
продуктова стратегія
цінова стратегія
дистрибуційна стратегія
комунікаційна стратегія
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Семенюк Л. П. Сучасні підходи до планування комплексу маркетингу банку / Л.П. Семенюк // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 1 (25). – С.256-269.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(25)
Abstract: Розглядаються особливості розробки продуктової, цінової, дистрибуційної та комунікаційної стратегій у процесі планування комплексу маркетингу банку, їх вплив на цільовий ринок, обґрунтовуються шляхи їх подальшого вдосконалення на основі реалізації сучасних підходів, що сприяє підвищенню ефективності системи управління банком та забезпечить переваги у конкурентній боротьбі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1830
ISSN: 2312-394Х
Appears in Collections:Вип. 25. - 2017 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сек. 4. Семенюк.pdf457,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.