Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1830
Название: Сучасні підходи до планування комплексу маркетингу банку
Авторы: Семенюк, Людмила Петрівна
Ключевые слова: маркетингова стратегія
комплекс маркетингу
продуктова стратегія
цінова стратегія
дистрибуційна стратегія
комунікаційна стратегія
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Семенюк Л. П. Сучасні підходи до планування комплексу маркетингу банку / Л.П. Семенюк // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 1 (25). – С.256-269.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(25)
Краткий осмотр (реферат): Розглядаються особливості розробки продуктової, цінової, дистрибуційної та комунікаційної стратегій у процесі планування комплексу маркетингу банку, їх вплив на цільовий ринок, обґрунтовуються шляхи їх подальшого вдосконалення на основі реалізації сучасних підходів, що сприяє підвищенню ефективності системи управління банком та забезпечить переваги у конкурентній боротьбі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1830
ISSN: 2312-394Х
Располагается в коллекциях:Вип. 25. - 2017 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сек. 4. Семенюк.pdf457,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.