Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2178
Название: Оцінка ефективності асортиментної політики за критерієм споживчої цінності - передумова формування конкурентних переваг
Авторы: Волосов, Анатолій Михайлович
Смольнякова, Наталія Миколаївна
Ключевые слова: асортиментна політика
оцінка
ефективність
споживач
цінність
конкурентні переваги
витрати
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Смольнякова Н. М. Оцінка ефективності асортиментної політики за критерієм споживчої цінності - передумова формування конкурентних переваг / Н.М. Смольнякова, А.М. Волосов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 2 (26). – C. 90-99.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(26);
Краткий осмотр (реферат): Показано роль оцінки ефективності асортиментної політики в процесі формування конкурентних переваг підприємства. Обґрунтовано необхідність удосконалення методичного інструментарію оцінки ефективності асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано використовувати разом із цільовим і витратний підхід до оцінки, який передбачає застосування критерію "споживча цінність". Результати практичної апробації доводять їх практичне значення: виявити проблеми асортиментної політики підприємства торгівлі та розробити заходи для їх усунення; визначити позицію підприємства за цим напрямом у конкуруючій групі, у тому числі і в динаміці.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2178
ISSN: 2312-394Х
Располагается в коллекциях:Вип. 26. - 2017 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ек.2_3сек. Смольнякова, Волосов.pdf509,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.