Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2178
Title: Оцінка ефективності асортиментної політики за критерієм споживчої цінності - передумова формування конкурентних переваг
Authors: Волосов, Анатолій Михайлович
Смольнякова, Наталія Миколаївна
Keywords: асортиментна політика
оцінка
ефективність
споживач
цінність
конкурентні переваги
витрати
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Смольнякова Н. М. Оцінка ефективності асортиментної політики за критерієм споживчої цінності - передумова формування конкурентних переваг / Н.М. Смольнякова, А.М. Волосов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 2 (26). – C. 90-99.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(26);
Abstract: Показано роль оцінки ефективності асортиментної політики в процесі формування конкурентних переваг підприємства. Обґрунтовано необхідність удосконалення методичного інструментарію оцінки ефективності асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано використовувати разом із цільовим і витратний підхід до оцінки, який передбачає застосування критерію "споживча цінність". Результати практичної апробації доводять їх практичне значення: виявити проблеми асортиментної політики підприємства торгівлі та розробити заходи для їх усунення; визначити позицію підприємства за цим напрямом у конкуруючій групі, у тому числі і в динаміці.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2178
ISSN: 2312-394Х
Appears in Collections:Вип. 26. - 2017 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.2_3сек. Смольнякова, Волосов.pdf509,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.