Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2194
Title: Еволюція концепцій маркетингу у сфері вищої освіти
Authors: Жегус, Олена Валентинівна
Keywords: вища освіта
вищі навчальні заклади
ринок послуг вищої освіти
концепція маркетингу
концепція холістичного маркетингу
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жегус О. В. Еволюція концепцій маркетингу у сфері вищої освіти / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 2 (26). – C. 266-279.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(26);
Abstract: Розглянуто еволюцію концепцій маркетингу у сфері вищої освіти в Україні. За результатами історико-аналітичного аналізу визначено особливості та охарактеризовано етапи розвитку вищої освіти в Україні й відповідні концепції маркетингу на кожному з них. Установлено різноманітність поглядів на формування сучасної концепції маркетингу у сфері вищої освіти й виділено концепцію холістичного маркетингу як пріоритетну
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2194
ISSN: 2312-394Х
Appears in Collections:Вип. 26. - 2017 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.4_2 сек. Жегус.pdf488,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.