Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2194
Название: Еволюція концепцій маркетингу у сфері вищої освіти
Авторы: Жегус, Олена Валентинівна
Ключевые слова: вища освіта
вищі навчальні заклади
ринок послуг вищої освіти
концепція маркетингу
концепція холістичного маркетингу
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Жегус О. В. Еволюція концепцій маркетингу у сфері вищої освіти / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 2 (26). – C. 266-279.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(26);
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто еволюцію концепцій маркетингу у сфері вищої освіти в Україні. За результатами історико-аналітичного аналізу визначено особливості та охарактеризовано етапи розвитку вищої освіти в Україні й відповідні концепції маркетингу на кожному з них. Установлено різноманітність поглядів на формування сучасної концепції маркетингу у сфері вищої освіти й виділено концепцію холістичного маркетингу як пріоритетну
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2194
ISSN: 2312-394Х
Располагается в коллекциях:Вип. 26. - 2017 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ек.4_2 сек. Жегус.pdf488,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.