Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2195
Title: Клієнтоорієнтований сервіс у готельному бізнесі: теоретичні аспекти
Authors: Джгуташвілі, Наталія Миколаївна
Keywords: готельні послуги
клієнтоорієнтований сервіс
готельний бізнес
маркетинговий менеджмент
маркетинг готельних послуг
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Джгуташвілі Н. М. Клієнтоорієнтований сервіс у готельному бізнесі: теоретичні аспекти / Н.М. Джгуташвілі // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 2 (26). – C. 279-293.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(26);
Abstract: Охарактеризовано суть готельної послуги та сервісу готелю як маркетингового продукту готельного бізнесу, що включає ядро послуги, її кастомізовані варіанти, атмосферу, архітектуру та контактний персонал. З’ясовано, що клієнтоорієнтованість є ключовою характеристикою готельного бізнесу та відображає поєднання розуміння стратегічних векторів бізнесу, його сутнісних характеристик і бачення організації очима клієнта (внутрішнього – співробітника і зовнішнього – споживча). Визначено, що клієнтоорієнтований сервіс полягає у фокусуванні уваги на клієнті, а не на продуктоцентрованій маркетинговій стратегії.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2195
ISSN: 2312-394Х
Appears in Collections:Вип. 26. - 2017 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.4_3сек. Джгуташвілі.pdf500,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.