Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2195
Название: Клієнтоорієнтований сервіс у готельному бізнесі: теоретичні аспекти
Авторы: Джгуташвілі, Наталія Миколаївна
Ключевые слова: готельні послуги
клієнтоорієнтований сервіс
готельний бізнес
маркетинговий менеджмент
маркетинг готельних послуг
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Джгуташвілі Н. М. Клієнтоорієнтований сервіс у готельному бізнесі: теоретичні аспекти / Н.М. Джгуташвілі // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2017. – Вип. 2 (26). – C. 279-293.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(26);
Краткий осмотр (реферат): Охарактеризовано суть готельної послуги та сервісу готелю як маркетингового продукту готельного бізнесу, що включає ядро послуги, її кастомізовані варіанти, атмосферу, архітектуру та контактний персонал. З’ясовано, що клієнтоорієнтованість є ключовою характеристикою готельного бізнесу та відображає поєднання розуміння стратегічних векторів бізнесу, його сутнісних характеристик і бачення організації очима клієнта (внутрішнього – співробітника і зовнішнього – споживча). Визначено, що клієнтоорієнтований сервіс полягає у фокусуванні уваги на клієнті, а не на продуктоцентрованій маркетинговій стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2195
ISSN: 2312-394Х
Располагается в коллекциях:Вип. 26. - 2017 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ек.4_3сек. Джгуташвілі.pdf500,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.