Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2364
Title: Маркетинг. Збірник тестів для поточного контролю знань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг"
Authors: Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Олініченко, Катерина Сергіївна
Keywords: маркетинг
підприємства
тесты
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ФОП Іванченко І.С.
Citation: Маркетинг: збірник тестів для поточного контролю знань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" / уклад.: К.С. Олініченко, О.П. Афанасьєва; Харківський дер. ун-т харчуваня та торгівлі. – Харків: ФОП Іванченко І. С., 2017. – 47 с.
Abstract: Головна мета вивчення курсу "Маркетинг" - формування сучасної системи поглядів на ринкові відносини, засвоєння теоретичних основ маркетингової діяльності підприємства на ринку. Для посилення контролю знань студентів усе більш широке застосування знаходить система тестування. Тести являють собою завдання стандартної форми, за якими проводяться іспити для оцінки рівня професійної підготовки.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2364
Appears in Collections:Навчально-методичні видання (КМКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тесты маркетинг поточный контроль 2017.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.