Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2506
Title: Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства. Навчально-методичний посібник
Authors: Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Жегус, Олена Валентинівна
Мороз, Ольга Ревомирівна
Парцирна, Тетяна Миколаївна
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
підприємства харчування та торгівлі
ресторани
ресторанне господарство
споживач
Issue Date: 2009
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства: навч.-метод. посібник / О.П. Афанасьєва, О.В. Жегус, О.Р. Мороз та ін.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків: ХДУХТ, 2009. – 160 с. – ISBN 978-966-405-138-2.
Abstract: У навчально-методичному посібнику послідовно і логічно викладається зміст курсу "Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства". Розглянуто маркетинг як сучасну концепцію діяльності підприємства в умовах ринкової економіки, розкрито основні теоретичні положення щодо формування комплексу маркетингових засобів впливу на споживачів, зміст та технологію маркетингових досліджень.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2506
ISBN: 978-966-405-138-2
Appears in Collections:Монографії та навчальні посібники (КМКД)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.