Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580
Title: Маркетингова цінова політика. Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисц. "Маркетингова цінова політика"
Authors: Жегус, Олена Валентинівна
Попова, Людмила Олексіївна
Парцирна, Тетяна Миколаївна
Keywords: маркетинг
цінова політика
маркетингова політика
ціноутворення
Issue Date: 2004
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Маркетингова цінова політика: навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисц. "Маркетингова цінова політика" / Л.О. Попова, Т.М. Парцирна, О.В. Жегус; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків: ХДУХТ, 2004. – 97 c.
Abstract: У навчально-методичному посібнику послідовно і логічно викладається зміст курсу "Маркетингова цінова політика". Розглянуто концепції ціноутворення в системі маркетингу, розкрито основні питання формування маркетинговоі цінової політики, висвітлено особливості державного регулювання цін в Україні на сучасному етапі, розкрито зміст маркетингових досліджень цін під час реалізації цінової політики, розглянуто основні цінові стратегії та ін.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580
Appears in Collections:Монографії та навчальні посібники (КМКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+mkd_16.pdf811,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.