Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2661
Title: Особливості формування послуги як продукту інтернет-мережі.
Authors: Кулініч, Оксана Андріївна
Андросов, Віталій Юрійович
Keywords: електронні послуги
електронні продукти
електронна комерція
інформаційні послуги
купівля-продаж
мережі Інтернет
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Кулініч О. А. Особливості формування послуги як продукту інтернет-мережі / О.А. Кулініч, В.Ю. Андросов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч.1. – Харків: ХДУХ, 2013. – Вип.1 (17). – С. 203-210.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.1 (17)
Abstract: Досліджено методи розмежування електронних товарів та електронних послуг. Розкрито специфічні властивості електронних продуктів. Подано класифікацію видів послуг мережі Інтернет та визначено їх особливості..
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2661
Appears in Collections:Вип. 17. Ч.1. - 2013 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf254,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.