Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2664
Title: Ціновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівлі
Authors: Жегус, Олена Валентинівна
Keywords: моніторинг
підприємства
роздрібна торгівля
цінова політика
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жегус О. В. Ціновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівлі / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч.2. – Харків: ХДУХТ, 2013. – Вип.1 (17). – С.145-152.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1 (17)
Abstract: Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі в умовах гострої конкурентної боротьби та мінливості цінової ситуації. Визначено сутність, основні завдання та запропоновано алгоритм цінового моніторингу, охарактеризовано його етапи.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2664
Appears in Collections:Вип. 17. Ч.2. - 2013 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf322,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.