Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-05-31T11:25:13Z-
dc.date.available2018-05-31T11:25:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Ціновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівлі / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч.2. – Харків: ХДУХТ, 2013. – Вип.1 (17). – С.145-152.ru_RU
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2664-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні аспекти формування цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі в умовах гострої конкурентної боротьби та мінливості цінової ситуації. Визначено сутність, основні завдання та запропоновано алгоритм цінового моніторингу, охарактеризовано його етапи.ru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1 (17)-
dc.subjectмоніторингru_RU
dc.subjectпідприємстваru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.subjectцінова політикаru_RU
dc.titleЦіновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівліru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вип. 17. Ч.2. - 2013 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf322,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.