Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2769
Title: Стратегічний аналіз як інформаційна основа прийняття маркетингових рішень
Authors: Жегус, Олена Валентинівна
Keywords: адаптація
маркетинг
стратегічний аналіз
революційні зміни
сигнал зміни
сфера вищої освіти
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жегус О.В. Стратегічний аналіз як інформаційна основа прийняття маркетингових рішень / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 1 (27). – С. 196-209.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(27)
Abstract: Запропоновано науково-методичний підхід до стратегічного аналізу умов та чинників зовнішнього середовища у сфері вищої освіти. За результатами його використання виявлено сигнали змін та визначено революційні зміни, які потребують прийняття та реалізації адаптивних та проактивних управлінських рішень для забезпечення стабільного розвитку закладів вищої освіти. Установлено, що дуже сильні сигнали революційних змін у зоні загроз пов'язані з негативними тенденціями економічних і соціально-демографічних чинників; у зоні можливостей - із високими темпами науково-технічного прогресу, процесами інформатизації та розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, а також поведінковими чинниками.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2769
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 27. - 2018 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жегус.pdf567,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.