Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2769
Название: Стратегічний аналіз як інформаційна основа прийняття маркетингових рішень
Авторы: Жегус, Олена Валентинівна
Ключевые слова: адаптація
маркетинг
стратегічний аналіз
революційні зміни
сигнал зміни
сфера вищої освіти
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Жегус О.В. Стратегічний аналіз як інформаційна основа прийняття маркетингових рішень / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 1 (27). – С. 196-209.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(27)
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано науково-методичний підхід до стратегічного аналізу умов та чинників зовнішнього середовища у сфері вищої освіти. За результатами його використання виявлено сигнали змін та визначено революційні зміни, які потребують прийняття та реалізації адаптивних та проактивних управлінських рішень для забезпечення стабільного розвитку закладів вищої освіти. Установлено, що дуже сильні сигнали революційних змін у зоні загроз пов'язані з негативними тенденціями економічних і соціально-демографічних чинників; у зоні можливостей - із високими темпами науково-технічного прогресу, процесами інформатизації та розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, а також поведінковими чинниками.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2769
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 27. - 2018 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Жегус.pdf567,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.