Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780
Название: Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освіти
Авторы: Олініченко, Катерина Сергіївна
Прядко, Ольга Миколаївна
Чміль, Ганна Леонідівна
Шкреба, Дар'я Сергіївна
Ключевые слова: маркетинг
освіта
послуги
освітні технології
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освіти / К.С. Олініченко, О.М. Прядко, Чміль та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр.– Харків: ХДУХТ,2018. – Вип. 1 (27). – С. 150-161.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(27)
Краткий осмотр (реферат): Досліджено досвід використання освітніх технологій провідними закладами вищої освіти України та тенденції розвитку засобів надання освітніх послуг. Проаналізовано стан і тенденції розвитку дистанційних та електронних методів просування освітніх послуг державними закладами вищої освіти. Розроблено пропозиції щодо розширення каналів надання освітніх послуг Харківського державного університету харчування та торгівлі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 27. - 2018 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Олинийченко, Прядко, Чмиль.pdf589,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.