Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780
Title: Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освіти
Authors: Олініченко, Катерина Сергіївна
Прядко, Ольга Миколаївна
Чміль, Ганна Леонідівна
Шкреба, Дар'я Сергіївна
Keywords: маркетинг
освіта
послуги
освітні технології
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освіти / К.С. Олініченко, О.М. Прядко, Чміль та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр.– Харків: ХДУХТ,2018. – Вип. 1 (27). – С. 150-161.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(27)
Abstract: Досліджено досвід використання освітніх технологій провідними закладами вищої освіти України та тенденції розвитку засобів надання освітніх послуг. Проаналізовано стан і тенденції розвитку дистанційних та електронних методів просування освітніх послуг державними закладами вищої освіти. Розроблено пропозиції щодо розширення каналів надання освітніх послуг Харківського державного університету харчування та торгівлі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 27. - 2018 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Олинийченко, Прядко, Чмиль.pdf589,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.