Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2902
Title: Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торгівельній мережі
Authors: Артеменко, Віктор Станіславович
Бубенець, Ірина Георгіївна
Keywords: маркетингова стратегія
ритейл
торговельні мережі
управління розвитком підприємства
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Артеменко В.С. Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торгівельній мережі / В.С. Артеменко, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч.2. – Харків: ХДУХТ, 2013. – Вип. 2 (18). – С. 100-105.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(18)
Abstract: Розглянуто питання виокремлення стратегічних напрямів та відповідних їм груп стратегій розвитку торговельної мережі. Запропоновано процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельних мережах із урахуванням періодів життєвого циклу формату ритейлу.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/2902
Appears in Collections:Вип. 18. Ч.2. - 2013 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf238,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.