Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3383
Title: Стратегічні напрями у сфері формування асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі
Authors: Нікітіна, Олена Вікторівна
Keywords: асортиментна політика
підприємства роздрібної торгівлі
стратегічні рішення
товарний асортимент
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Нікітіна О.В. Стратегічні напрями у сфері формування асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі / О.В. Нікітіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч. 1 / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2012. – Вип.1 (15). – С.416-422.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.1(15)
Abstract: Розглянуто особливості асортиментної політики з урахуванням сві тового досвіду формування асортиментної політики. Визначено комплекс завдань, що постають перед підприємством під час виходу на новий ринок або в ході вже існуючої діяльності. Розглянуто основні цілі та стратегічні напрями залежно від життєвого циклу підприємства роздрібної торгівлі. Визначено цільові орієнтири стратегічних напрямів асортиментної політикипідприємства роздрібної торгівлі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3383
Appears in Collections:Вип. 15. Ч.1. - 2012 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
реп.60.pdf207,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.