Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3417
Title: Механізм формування системи заходів трейд-маркетингу
Authors: Ушакова, Наталія Григорівна
Зарецька, Лілія Миколаївна
Keywords: роздрібна торгівля
торговий маркетинг
трейд-маркетинг
класифікація
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Ушакова Н.Г. Механізм формування системи заходів трейд-маркетингу / Н.Г. Ушакова, Л.М. Зарецька // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч. 2 / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2012. – Вип. 1(15). – С.210-218.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(15)
Abstract: Розкрито сутність основних інструментів трейд-маркетингу та особливості їх використання в Україні. Визначено завдання та здійснено класифікацію засобів торгового маркетингу.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3417
Appears in Collections:Вип. 15. Ч.2. - 2012 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf357,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.