Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3424
Title: Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережі
Authors: Артеменко, Віктор Станіславович
Бубенець, Ірина Георгіївна
Keywords: маркетинг
оцінка ефективності
підприємства роздрібної торгівлі
торговельні мережі
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Артеменко В.С. Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережі / В.С. Артеменко, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч. 2 / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2012. – Вип. 1(15). – С.261-268.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(15)
Abstract: Розглянуто питання оцінки ефективності маркетингових програм на підприємствах роздрібної торговельної мережі та визначено основні показники, що характеризують функціонування системи маркетингу на підприємстві.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3424
Appears in Collections:Вип. 15. Ч.2. - 2012 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39.pdf251,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.