Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3425
Title: Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережи в сучасних умовах
Authors: Артеменко, Віктор Станіславович
Бубенець, Ірина Георгіївна
Keywords: маркетингова стратегія
стратегія розвитку
торговельні мережі
формування
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Артеменко В.С. Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережи в сучасних умовах / В.С. Артеменко, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч. 2 / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2012. – Вип. 1(15). – С.268-274.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(15)
Abstract: Розглянуто питання щодо формування стратегії розвитку підприємства та запропоновано варіанти складання маркетингової стратегії для торговельної мережі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3425
Appears in Collections:Вип. 15. Ч.2. - 2012 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf243,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.