Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3437
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗабродська, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2018-12-17T12:08:10Z-
dc.date.available2018-12-17T12:08:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗабродська Г.І. Обгрунтування системи показників оцінки впливу чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівлі / Г.І. Забродська // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч. 2 / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2012. – Вип. 1(15). – С.312-319.ru_RU
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3437-
dc.description.abstractРозроблено систему показників, у межах якої виділено підсистеми оцінки зовнішніх чинників різного рівня та внутрішніх чинників залежно від спрямованості впливу.ru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(15)-
dc.subjectвнутрішні чинникиru_RU
dc.subjectлюдський факторru_RU
dc.subjectсистема показниківru_RU
dc.subjectчинники впливуru_RU
dc.titleОбгрунтування системи показників оцінки впливу чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівліru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вип. 15. Ч.2. - 2012 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47.pdf255,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.