Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3530
Title: Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства
Authors: Артеменко, Віктор Станіславович
Бубенець, Ірина Георгіївна
Keywords: торговельні мережі
маркетинг підприємства
торговельні підприємства
ринок послуг
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Артеменко В.С. Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства / В.С. Артеменко, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2012. – Вип. 2 (16). – С. 258-264.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(16)
Abstract: Розглянуто питання щодо вибору раціональної політики розвитку торговельних мереж. Визначено основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства та запропоновано додаткові, що дозволить більш продуктивно функціонувати будь-якій мережі на ринку торговельних послуг.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3530
Appears in Collections:Вип. 16. - 2012 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf394,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.