Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, Віктор Станіславович-
dc.contributor.authorБубенець, Ірина Георгіївна-
dc.date.accessioned2019-01-17T16:51:32Z-
dc.date.available2019-01-17T16:51:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАртеменко В.С. Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства / В.С. Артеменко, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2012. – Вип. 2 (16). – С. 258-264.ru_RU
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3530-
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо вибору раціональної політики розвитку торговельних мереж. Визначено основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства та запропоновано додаткові, що дозволить більш продуктивно функціонувати будь-якій мережі на ринку торговельних послуг.ru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(16)-
dc.subjectторговельні мережіru_RU
dc.subjectмаркетинг підприємстваru_RU
dc.subjectторговельні підприємстваru_RU
dc.subjectринок послугru_RU
dc.titleОсновні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вип. 16. - 2012 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf394,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.