Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3651
Название: Особливості формування системи соціальної відповідальності бізнесу на міжнародному ринку
Авторы: Андросова, Тетяна Василівна
Козуб, Вікторія Олександрівна
Чернишова, Лариса Олексіївна
Кот, Олена Володимирівна
Ключевые слова: система
соціальна відповідальність
соціальний маркетинг
міжнародний ринок
соціально-орієнтований бізнес
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Особливості формування системи соціальної відповідальності бізнесу на міжнародному ринку / Т.В. Андросова, В.О. Козуб, Л.О. Чернишова та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 2 (28). – С. 137-152.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(28)
Краткий осмотр (реферат): Систематизовано теоретичні підходи до визначення соціальної відповідальності бізнес-структур. Визначено технології соціальної відповідальності бізнесу на міжнародному ринку. З’ясовано сфери впливу соціальної відповідальності підприємства при виході на міжнародний ринок. Охарактеризовано систему управління соціальною відповідальністю бізнесу з урахуванням оптимальних масштабів соціальних інвестицій. Розмежовано економічні та соціальні конкурентні переваги підприємств в умовах міжнародного конкурентного середовища. Сформовано систему соціальноорієнтованого бізнесу на міжнародному ринку, яка дозволяє пов’язати систему соціального маркетингу та соціальної відповідальності бізнесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3651
ISSN: 2519-2914
Располагается в коллекциях:Вип. 28. - 2018 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ек.12.pdf557,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.