Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3659
Title: Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства
Authors: Мелушова, Ірина Юріївна
Кот, Олена Володимирівна
Keywords: управління
результативність
маркетингові результати
цілі
сталий розвиток
підприємства
пріоритети
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мелушова І.Ю. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства / І.Ю. Мелушова, О.В. Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 2 (28). – С. 200-211.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(28)
Abstract: Розкрито зміст процесу формування маркетингових результатів як частини загальної системи господарювання на підприємстві. Наведено групи маркетингових результатів, що сформовані за ієрархічним принципом. Обґрунтовано взаємозв’язок пріоритетів сталого розвитку підприємства та цілей управління результативністю маркетингу. Охарактеризовано групи цілей результативності маркетингу за критеріями пріоритетності.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3659
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 28. - 2018 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf647,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.