Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3659
Название: Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства
Авторы: Мелушова, Ірина Юріївна
Кот, Олена Володимирівна
Ключевые слова: управління
результативність
маркетингові результати
цілі
сталий розвиток
підприємства
пріоритети
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Мелушова І.Ю. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства / І.Ю. Мелушова, О.В. Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 2 (28). – С. 200-211.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(28)
Краткий осмотр (реферат): Розкрито зміст процесу формування маркетингових результатів як частини загальної системи господарювання на підприємстві. Наведено групи маркетингових результатів, що сформовані за ієрархічним принципом. Обґрунтовано взаємозв’язок пріоритетів сталого розвитку підприємства та цілей управління результативністю маркетингу. Охарактеризовано групи цілей результативності маркетингу за критеріями пріоритетності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3659
ISSN: 2519-2914
Располагается в коллекциях:Вип. 28. - 2018 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17.pdf647,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.