Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3660
Title: Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі
Authors: Ольшанський, Олександр Васильович
Яцун, Леонід Миколайович
Keywords: бенчмаркінг
бізнес-процес
бенчмаркінг бізнес-процесів
результативність системи бізнес-процесів підприємств торгівлі
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Ольшанський О.В. Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі / О.В. Ольшанський, Л.М. Яцун // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 2 (28). – С. 211-220.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(28)
Abstract: Удосконалено технологію проведення бенчмаркінгу, яка, на відміну від існуючих технологій, дозволяє підвищити результативність бізнес-процесів підприємств торгівлі за рахунок включення етапу з оцінки ефективності розроблених заходів у процес бенчмаркінгу. Запропоновано інструментарій для визначення рівня результативності бізнес-процесів підприємств торгівлі та їх ранжування на основі використання числової шкали і методу аналізу ієрархій з метою отримання найбільш достовірного значення показника результативності системи бізнес-процесів підприємства торгівлі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3660
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 28. - 2018 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf643,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.