Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3660
Название: Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі
Авторы: Ольшанський, Олександр Васильович
Яцун, Леонід Миколайович
Ключевые слова: бенчмаркінг
бізнес-процес
бенчмаркінг бізнеспроцесів
результативність системи бізнес-процесів підприємств торгівлі
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Ольшанський О.В. Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі / О.В. Ольшанський, Л.М. Яцун // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 2 (28). – С. 211-220.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(28)
Краткий осмотр (реферат): Удосконалено технологію проведення бенчмаркінгу, яка, на відміну від існуючих технологій, дозволяє підвищити результативність бізнес-процесів підприємств торгівлі за рахунок включення етапу з оцінки ефективності розроблених заходів у процес бенчмаркінгу. Запропоновано інструментарій для визначення рівня результативності бізнес-процесів підприємств торгівлі та їх ранжування на основі використання числової шкали і методу аналізу ієрархій з метою отримання найбільш достовірного значення показника результативності системи бізнес-процесів підприємства торгівлі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3660
ISSN: 2519-2914
Располагается в коллекциях:Вип. 28. - 2018 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
18.pdf643,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.