Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3665
Название: Сучасні особливості розвитку інтернет-реклами
Авторы: Чорна, Марина Віталіївна
Смольнякова, Наталья Николаевна
Шинкар, Світлана Миколаївна
Петленко, Ксенія Юріївна
Ключевые слова: Інтернет-реклама
ефективність
маркетинг 
оптимізація
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Сучасні особливості розвитку інтернет-реклами / М.В. Чорна, Н.М. Смольнякова, C.М. Шинкар та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 2 (28). – С. 112-122.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.2(28)
Краткий осмотр (реферат): Досліджено сучасні види інтернет-реклами та проведено аналіз їх специфіки на прикладі Instagram і Facebook. Установлено переваги та недоліки інтернет- реклами та їх особливості на різних платформах. Визначено специфіку контекстної та медійної реклами, вірусного та соціального маркетингу, ремаркетингу та ретаргетингу, еmail-розсилки. Обґрунтовано умови доцільності застосування ретаргетингу. Виділено основні види ефектів від інтернет-реклами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3665
ISSN: 2519-2914
Располагается в коллекциях:Вип. 28. - 2018 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdf663 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.