Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3665
Title: Сучасні особливості розвитку інтернет-реклами
Authors: Чорна, Марина Віталіївна
Смольнякова, Наталія Миколаївна
Шинкар, Світлана Миколаївна
Петленко, Ксенія Юріївна
Keywords: інтернет-реклама
ефективність
маркетинг
оптимізація
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Сучасні особливості розвитку інтернет-реклами / М.В. Чорна, Н.М. Смольнякова, C.М. Шинкар та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 2 (28). – С. 112-122.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.2(28)
Abstract: Досліджено сучасні види інтернет-реклами та проведено аналіз їх специфіки на прикладі Instagram і Facebook. Установлено переваги та недоліки інтернет- реклами та їх особливості на різних платформах. Визначено специфіку контекстної та медійної реклами, вірусного та соціального маркетингу, ремаркетингу та ретаргетингу, еmail-розсилки. Обґрунтовано умови доцільності застосування ретаргетингу. Виділено основні види ефектів від інтернет-реклами.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3665
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 28. - 2018 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf663 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.