Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорна, Марина Віталіївна-
dc.contributor.authorСмольнякова, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorШинкар, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorПетленко, Ксенія Юріївна-
dc.date.accessioned2019-02-11T11:52:39Z-
dc.date.available2019-02-11T11:52:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСучасні особливості розвитку інтернет-реклами / М.В. Чорна, Н.М. Смольнякова, C.М. Шинкар та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2018. – Вип. 2 (28). – С. 112-122.ru_RU
dc.identifier.issn2519-2914-
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3665-
dc.description.abstractДосліджено сучасні види інтернет-реклами та проведено аналіз їх специфіки на прикладі Instagram і Facebook. Установлено переваги та недоліки інтернет- реклами та їх особливості на різних платформах. Визначено специфіку контекстної та медійної реклами, вірусного та соціального маркетингу, ремаркетингу та ретаргетингу, еmail-розсилки. Обґрунтовано умови доцільності застосування ретаргетингу. Виділено основні види ефектів від інтернет-реклами.ru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.2(28)-
dc.subjectінтернет-рекламаru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectоптимізаціяru_RU
dc.titleСучасні особливості розвитку інтернет-рекламиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вип. 28. - 2018 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf663 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.