Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3938
Title: Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства Харкова
Authors: Парцирна, Тетяна Миколаївна
Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Бєліченко, В.Г.
Джуглей, К.В.
Keywords: акції (рекламні)
маркетингові дослідження
заклади ресторанного господарства
ресторанний маркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства Харкова / Т.М. Парцирна, О.П. Афанасьєва, В.Г. Бєліченко та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип. 2 (14). – С. 495-501.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(14)
Abstract: Розглянуто процес маркетингового дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства Харкова, а саме: прийнятний рівень цін, розважальні шоу-програми, широкий асортимент продукції, атмосфера закладу, зручність розташування, проведення конкурсів, акцій рекламного характеру.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3938
Appears in Collections:Вип. 14. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.71.pdf180,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.