Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3939
Title: Концепція маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу
Authors: Шталь, Тетяна Валеріївна
Keywords: бізнес
конкурентні переваги
маркетингова стратегія
підприємства ресторанного господарства
споживча цінність
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Шталь Т.В. Концепція маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу / Т.В. Шталь // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип. 2 (14). – С. 501-510.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(14)
Abstract: Розглянуто проблему обґрунтування значущості споживчої цінності у формуванні конкурентних переваг підприємства ресторанного господарства (ПРГ). Запропоновано концепцію маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3939
Appears in Collections:Вип. 14. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.72.pdf330,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.