Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУдовенко, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorКрупей, Михайло Іванович-
dc.contributor.authorПодворна, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-04-01T10:30:27Z-
dc.date.available2019-04-01T10:30:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationУдовенко І.В. Читання автентичної англомовної економічної літератури та організація самостійноїроботи студентів (з використанням комп'ютерних матеріалів) / І.В. Удовенко, М.І. Крупей, Л.А. Подворна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип.2 (14). – С. 681-685.ru_RU
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3949-
dc.description.abstractРозглянуто питання формування комунікативної компетенції в іншомовному читанні з використанням комп'ютерних технологій у вищих навчальних закладах торговельно-економічного напряму та практичні рекомендації щодо реалізації у ВНЗ. Окреслено зміст викладання іноземної мови професійного спрямування через моделювання проблемних ситуацій професійного характеру, розв’язання яких спонукає студентів до пошуку та обробки іншомовної інформації певного обсягу та змісту за допомогою комп’ютерних засобів.ru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.2(14)-
dc.subjectкомп'ютерні програмиru_RU
dc.subjectпрограмне забезпеченняru_RU
dc.subjectпрограмні продуктиru_RU
dc.subjectсамостійна роботаru_RU
dc.titleЧитання автентичної англомовної економічної літератури та організація самостійноїроботи студентів (з використанням комп'ютерних матеріалів)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вип. 14. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.95.pdf166,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.