Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3966
Title: Маркетингове обгрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова
Authors: Мітяєва, Тетяна Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Бєліченко, В.Г.
Keywords: маркетингові технології
потреби споживачів
запити споживачів
індустрія
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мітяєва Т.Л. Маркетингове обгрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова / Т.Л. Мітяєва, О.М. Прядко, В.Г. Бєліченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип.2 (14). – С. 551-559.
Series/Report no.: Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі;Вип.2(14)
Abstract: Розглянуто стан закладів ресторанного господарства як найважливішої складової індустрії Харкова. Наведено маркетингове дослідження споживачів закладів харчування, потреб і побажань молоді Харкова.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3966
Appears in Collections:Вип. 14. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.78.pdf307,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.