Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3967
Title: Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу
Authors: Прядко, Ольга Миколаївна
Джуглей, К.В.
Keywords: міжнародне ціноутворення
цінова політика
міжнародний маркетинг
маркетингова товарна стратегія
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Прядко О.М. Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу / О.М. Прядко, К.В. Джуглей // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип.2 (14). – С. 559-566.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.2(14)
Abstract: Розглянуто питання аналізу сутності цінової політики фірми в системі міжнародного маркетингу, а саме – практичні аспекти застосування ціноутворення в міжнародному економічному просторі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3967
Appears in Collections:Вип. 14. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.79.pdf210,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.