Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4052
Title: Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару
Authors: Попова, Людмила Олексіївна
Мітяєва, Тетяна Леонідівна
Мамаєва, Г.С.
Keywords: цінова політика
ціноутворення
маркетингова стратегія
товар
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Попова Л.О. Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару / Л.О. Попова, Т.Л. Мітяєва, Г.С. Мамаєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип. 1 (13). – С. 663-668.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(13)
Abstract: Розглянуто маркетингові стратегічні цілі бізнесу щодо нового товару, а також особливості впливу маркетингового середовища на процес ціноутворення.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4052
Appears in Collections:Вип. 13. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98.pdf246,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.