Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4067
Title: Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах
Authors: Артеменко, Віктор Станіславович
Бубенець, Ірина Георгіївна
Keywords: інноваційна активність
маркетингова діяльність
управління виробництвом
управління маркетингом
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Артеменко В.С. Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах / В.С. Артеменко, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип. 1 (13). – С. 689-693.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(13)
Abstract: Розглянуто питання щодо призначення маркетингу як функції управління, визначено основні елементи механізму маркетингового управління інноваційною активністю підприємства.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4067
Appears in Collections:Вип. 13. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
102.pdf151,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.