Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4071
Title: Культура "Суспільства споживання" у маркетингових та соціально-філософських дослідженнях
Authors: Варипаєв, Олексій Михайлович
Соболєв, В.Л.
Keywords: маркетингові дослідження
соціальні відносини
поведінка споживачів
споживання
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Варипаєв О.М. Культура "Суспільства споживання" у маркетингових та соціально-філософських дослідженнях / О.М. Варипаєв, В.Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип. 1 (13). – С. 714-721.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(13)
Abstract: Досліджено проблеми формування культури споживання в сучасних соціально-філософських дослідженнях та практиках маркетингу, спрямовані на визначення стратегій споживання та поведінки споживачів у сучасному українському суспільстві.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4071
Appears in Collections:Вип. 13. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
106.pdf170,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.