Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4151
Title: Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах
Authors: Артеменко, Віктор Станіславович
Бубенець, Ірина Георгіївна
Keywords: промисловий маркетинг
конвенція
маркетинг відносин
управління маркетингом
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Артеменко В.С. Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах / В.С. Артеменко, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2010. – Вип.2(12). – С.533-537.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.2(12)
Abstract: Розглянуто питання формування засад промислового маркетингу на підприємствах, визначено та запропоновано основні елементи в системі мар-кетингу партнерських відносин.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4151
Appears in Collections:Вип. 12. - 2010 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
81.pdf152,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.