Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4154
Title: Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджменті
Authors: Попкова, Катерина Володимирівна
Бубенець, Ірина Георгіївна
Keywords: аналіз ринку
рекламний менеджмен
розрахунки
оптимізація
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Попкова К.В. Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджменті / К.В. Попкова, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2010. – Вип.2(12). – С.592-599.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.2(12)
Abstract: Розглянуто питання проходження символьно-знакових засобів рекламного повідомлення через особове психічне поле людей і використання математичних моделей для прогнозування поведінки споживчого ринку, запропоновано використовувати цю теорію для розрахунку і оптимізації рекламних витрат.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4154
Appears in Collections:Вип. 12. - 2010 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
90.pdf180,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.