Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4242
Title: Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства
Authors: Крайнюк, Людмила Миколаївна
Крутовий, Жорж Андрійович
Касілова, Людмила Олексіївна
Бородіна, Л.В.
Keywords: алгоритми
ресторанний бізнес
якість послуг
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства / Л.М. Крайнюк, Ж.А. Крутовий, Л.О. Касілова та ін. // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2010. – Вип.2(12). – С. 256-261.
Series/Report no.: Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі;Вип. 2(12)
Abstract: Розроблено ієрархічну структуру для ЗРГ, яка необхідна для визначення комплексної оцінки. Запропоновано методику визначення комплексного показника якості послуг та алгоритм комплексної оцінки якості послуг як для окремих типів підприємств ресторанного господарства, так і для мережі в цілому.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4242
Appears in Collections:Вип. 12. - 2010 (тех.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42.pdf205,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.