Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4296
Title: Система методів оцінки впливу зовнішнього середовища на формування конкурентних переваг
Authors: Смольнякова, Наталія Миколаївна
Михайлова, Олена Валентинівна
Волосов, Анатолій Михайлович
Шинкар, Світлана Миколаївна
Keywords: конкурентні переваги
зовнішнє середовище
роздрібна торгівля
фактор
оцінка
методичний інструментарій
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Система методів оцінки впливу зовнішнього середовища на формування конкурентних переваг / Н.М. Смольнякова, О.В. Михайлова, А.М. Волосов та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2019. – Вип. 1 (29). – С. 60-75.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(29)
Abstract: Досліджено існуючий методичний інструментарій оцінки впливу чинників зовнішнього середовища на окремі аспекти діяльності підприємства. Виокремлено фундаментальні та прикладні методи оцінки впливу зовнішнього середовища на процеси формування, реалізації та розвитку конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі. Надано характеристику обох груп методів оцінки зовнішнього середовища: їх цілей і сфер застосування, переваг, обмежень і недоліків.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4296
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 29. - 2019 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf530,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.