Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4297
Title: Споживча лояльність: вимірювання та управління
Authors: Филипенко, Олена Михайлівна
Рачкован, Ольга Дмитрівна
Петленко, Ксенія Юріївна
Keywords: лояльність
оцінка
конкурентоспроможність
споживачі
підприємства торгівлі
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Филипенко О.М. Споживча лояльність: вимірювання та управління / О.М. Филипенко, О.Д. Рачкован, К.Ю. Петленко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2019. – Вип. 1 (29). – С. 76-86.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(29)
Abstract: Узагальнено накопичений досвід у вивченні сутності економічної категорії «споживча лояльність підприємства». Визначено сутність і основні характеристики споживчої лояльності підприємств торгівлі. Обґрунтовано систему детермінантів споживчої лояльності торгового підприємства. На основі узагальнення існуючого методологічного досвіду і з урахуванням специфіки торговельних підприємств удосконалено теоретичні аспекти та методичний інструментарій оцінювання споживчої лояльності підприємства. Обґрунтовано методичний підхід до оцінки споживчої лояльності на прикладі підприємства роздрібної торгівлі, що базується на моделі розвитку лояльності та моделі реалізації очікувань. Розроблено систему показників оцінки споживчої лояльності підприємства торгівлі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4297
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 29. - 2019 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf725,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.